sabato 11 giugno 2011

Filastrocca Siciliana per i Referendum


Nu re bifè biscottu e minè c'avia a fare nu referendum, bifenbum, biscottum e minnendum. Andò da lu populo, bifopulo, biscotto e minnopolo e ci disse: “O populo, bifopulo, biscottu e minnopolo, nun vutari pè l’acqua, pè nucleare e pèl legittimo impedimentum, bifendum, biscottum e minnendum, che io t’abbasso le tasse, bitasse, biscottu, e minnasse, eppoi ... vuliti abballari?”.


Ma lu populo, bifopulo, biscottu e minnopolo che fessu nu iera, ci risposi:  o re bifè biscottu e minnè, avia avuto dicianni, bifanni, biscottu e minnanni per abbassari li tasse, bitasse, biscottu e minnasse e tu invici  preferisti fatti le leggi, bifeggi, biscottu e minneggi, pè tia e nò pe nuialtri, e poi... vuliti abballari? Chi nicchi e nacchi abballari cu vui! (traduz.). 

Tu ora venisti e ci dissi a nuiattri di no vutari pè l’acqua, che n’avimo manco pènnienti, pè nucleare che ci fa muriri, e pel ligittumo impedimentum, bifendum biscotto e minnendum? "Vattinni! I cabasisi ci rompesti", ci disse lu populo bifopulo biscottu e minnopulo, e andò a vutari quattru Si, bifì, biscottu e minnì,  pè sè e no pè lu Re, bifè, biscottu e minnè.   D.O
(tradotto - volete ballare? Che c'entra ballare con voi! )

Nessun commento:

Posta un commento